piątek, 25 września 2015

Rozdział 10- ''Dobrze jest mieć przyjaciół''

Zapukałam do niezwykle kucykowo-jednorożcowo-kolorowego domku Iris. Ze stresu zaczęłam obgryzać paznokcie, moja maska już nie była taka nie ugięta, widziałam jak drżą mi ręce, nie wiedziałam co robić, moją ostatnią nadzieją wydawała się Allie. Ledwo zauważyłam jak Butch otwarł mi drzwi. Nie patrząc na nic weszłam do wnętrza, które urządzone było w odcieniach  fioletu, przebiegłam salon, powstrzymując płacz i wkroczyłam do pokoju mojej przyjaciółki, w którym znajdowało się wielkie łóżko oraz kanapa, fotel i telewizor. Zamknęłam z trzaskiem drzwi i skoczyłam na łóżko, kiedy zauważyłam, że Al (dop.aut. to zdrobnionko którego używa El ;) ) uważnie mi się przygląda.
-Powiesz mi co się stało?- powiedziała łagodnym tonem, siadając obok mnie na łóżku i głaszcząc mnie delikatnie po włosach.
-Troszku... troszku już słyszałaś, a.. a potem Will... i.. i.. Allie boję się...-mój głos drżał, całe ciało się trzęsło, a serce było w rozterce, nie wiedziałam co się dzieje, bałam się naprawdę, się bałam, nie wiedziałam co robić...
-Ciiii...- Uciszała mnie moja przyjaciółka- Czego się boisz?
-Tego co czuję... Ja nie mogę, rozumiesz?
-Może od początku?
-Pokłóciłam się Aną, byłam zła przyjaciółką... Przecież ona chciała iść...- moja maska zniknęła całkowicie, Oczy mówiły wszystko, a ja okazywałam uczucia, pokazywałam, że się boję, a wtedy to właśnie to mnie zgubiło.
-Spokojnie- przez całą rozmowę Al mnie przytulała, czułam jej bliskość, nie przeszkadzało mi to dopóki nie przypomniałam sobie tego co On mi robił... znowu zaczęłam się bać... natychmiastowo wyrwałam się uścisku i odsunęłam się na drugi koniec łóżka tuląc do siebie nogi .
-Elsa...- Alle patrzyła na mnie pytająco.
-Nie... nie podchodź - wyciągnęłam rękę przed siebie.
-Uspokój się... Ja teraz wyjdę, a ty jak będziesz chciała to możesz do mnie przyjść. Dobrze?- powiedziała i wyszła przez białe drzwi. Elsa uspokój się, będzie dobrze, myślałam kołysząc się w przód i tył, Allie to twoja przyjaciółka, ona cie nie skrzywdzi, ale mimo wszystko nie powiem jej tego, powrót do przeszłości będzie zbyt bolesny. Tchórzysz Elsa.... znowu i tą myślą zakończyłam to, znowu skryłam te uczucia w sobie, być może doprowadzając się tym do choroby psychicznej. Koniec El, zrób to co zawsze, zachowuj się jakby nic sie nie stało. Wstałam z łóżka i poszłam do salonu.
-Allie... przepraszam- powiedziałam cichym głosem.
-Nic się nie stało... Rozumiem.. Nie musisz mi nic mówić, jeśli nie jesteś gotowa- po tych słowach rzuciłam się na nią, przytulając ją jak najmocniej potrafiłam, szeptając: Dziękuję za to, że ze mną jesteś...
-Od czego się ma przyjaciół...
******
I tym mądrym zdaniem zakańczam ten rozdział ;)
Kochane natchnęło mnie, więc napisałam.
Rozdział mega uczuciowy i nawet mi się podoba XD
Piszcie co myślicie...
Tia, znowu krótko...
I, sorki za godzinę, ale powinnieście się przyzwyczaić ;)
Kocham 
Ana2003


163 komentarze:

  1. A co tam godzina :P
    Superowy rozdział, Anuś.
    Tak, sporo w nim uczuć.
    Ale to dobrze.
    BUZIAKI!!!!!!!!!!!!!! :***** <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział! Jestem mega ciekawa co będzie teraz z Welsą <3 No i z Ann, przecież muszą się w końcu pogodzić.
    Elsa zachowująca się jak chora psychicznie wymiata ;)
    Ciepło pozdrawiam i życzę duuuuuużo weny :) Johanna Malfoy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będzie się działo:P
      Zapytaj się Lelusia jak nie wierzysz, ale mam wrażenie że robię z siebie masochistkę. No i Welsa się będzie musiała skończyć a ja mam pomysł tylko troszku (bardzo) brutalny... Ale już nie zdradzam fabuły.
      Dzięki
      Kocham

      Usuń
  3. Wreszcie! Przeczytałam cały! Woohoo! Jest super! Welsa <3 Hihi. A, no i już są bohaterowie, w tym ty, Anuś ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Króciutki Ale za to mega bomba uczuciowa ^^
    Podoba mi się i to bardzo :)
    Życzę weny i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny rozdział!
    Pięknie opisałaś uczucia El.
    Naprawdę! Aż mi się jej żal zrobiło.
    Wielki + dla ciebie
    Pozdrawiam i życzę weny ❤
    ZA CZAROWANA

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie.
    Tylko chyba jestem naprawdę strasznie tępa skoro nadal połowy nie rozumiem... O.O

    Eh.... Maruda idzie spać...
    Weny, czasu i czego tam ci jeszcze trzeba ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tu chodzi o to że nie znacie jej przeszłości (która swoją drogą świetna nie jest i nie mam pojęcia skąd pomysł na nią).
      Ślicznie dziękuję XD

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. O czym? Mogę wam napisać co to jest krew, bo o tym się uczę XD

      Usuń
    2. A ja opisać produkcję papieru...

      Usuń
    3. XD Może... Nie wiem. WY cos wymyślcie

      Usuń
    4. Dlaczego? Ja akurat uwielbiam krew! To mój ulubiony temat :) Jestę wampirę! XD

      Usuń
    5. Krew nie jest zła.... Coś tam się w tamtym roku uczyłam...
      A ty Lelusiu co robisz?

      Usuń
    6. XD
      "Najważniejszym składnikiem masy celulozowej jest czysta celuloza"... No nie wiedziałam....

      Usuń
    7. Dowiem się gdzie mieszkasz i przyjdę do ciebie w nocy.. za godzinę... i będę się nad tobą znęcać... buahahahah! Jestem sadystyczna jak Ayato (jeden z 4 Informatorów w moich bohaterach)!!!

      Usuń
    8. WIem! Rozmawiajmy o gejach! XD W mojej klasie jest dziewczyna która uważa ze oni są słodcy XD

      Usuń
    9. Serio się ciebie boję....

      Usuń
    10. Teraz to boję się też tej koleżanki XD
      Ja do nich nic nie mam..... Ale nie przesadzajmy z tą slodkoscia...

      Usuń
    11. Ja też tak uważam, ale toleruję ich tylko w anime XD Znaczy nie żadne sceny łóżkowe tylko kurde... buziak w usta raz na całą serię :)

      Usuń
    12. XD
      Ostatnio se w parku idę a tam taki jeden nawija do dziewczyny o chlopakach....

      Usuń
    13. ALE JA NIE UWAŻAM ICH ZA SŁODKICH XDDDD

      Usuń
    14. Oh God... hihi... za to moja BFF uważa, że chłopak jest najsłodszy gdy jest zazdrosny, ale nie tak chorobliwie czy coś.

      Usuń
    15. Ja kocham rysować patrzalki... ^^

      Usuń
    16. Teraz tak sobie myślę... biedna nasza Wikusia... wybrała sobie Kirę za męża XD

      Usuń
    17. Biedna... Chyba nawet L lepszy...

      Usuń
    18. Oczywiście, że lepszy! Mhihihihi... :3

      Usuń
    19. Patrzałki? Ooo ja też! Ty... zróbmy we trójkę, lub w czwórke jeszcze z Wiki bloga razem i będziemy se tam nasze rysunki dodawać i nie tylko :)

      Usuń
    20. Nio... Tylko ja zajmuje patrzalki z anime...

      Usuń
    21. Właśnie! Leeeeeluuuś! Gdzie jesteeeeeeeś?? Taak, na pewno mnie usłyszy XD

      Usuń
    22. Sio! Ja potrafię tylko takie!

      Usuń
    23. Wybaczcie! Internet mi się rypnął! A teraz muszę iść spać :'C

      Usuń
    24. :C Nie!
      Ale... Ale... Ale... Ale jak musisz.... To... To... Nie ma rady... To CHYBA pa...

      Usuń
    25. Haru a ty też musisz kończyć?

      Usuń
    26. Hihi... mój Under-chan :3 :3

      Usuń
    27. To tylko ja odchodze z tego świata :''''C

      Usuń
    28. Krew, krew! Wszędzie kreeew! Na obrazkach, w tekście, aż mam ochotę się zranić i na nią popatrzeć... ty! Zrobię prezentację na sprawdzianie i dostanę 6! XD

      Usuń
    29. Ale jutro będziesz z powrotem, prawda?

      Usuń
    30. Ja niedługo też odchodzę....

      Usuń
    31. Takie pytanie mnie naszło... czy na moim blogu wyświetla się playlista? Bo próbowałam zrobić, a wyświetla się chyba tylko na komputerach i laptopach

      Usuń
    32. Wszyscy mnie dzisiaj opuszczają...

      Usuń
    33. Nie wiem...IDE się powiesić. I tak nikt nie zauważy jak zniknę...:(

      Usuń
    34. A właśnie miałam się zapytać czy się udało XD
      Znowu zapomniałam....

      Usuń
    35. Przepraszam net mi się węszą...
      Leluś! Nie! Ja żyć bez ciebie nie mogę!

      Usuń
    36. Wszyscy SE darzą rade..

      Usuń
    37. Rozumiem jak mnie teraz opuścisz na noc i jak będziesz w szkole i odrabiała zadania domowe ale potem do mnie wracasz!

      Usuń
    38. WRACASZ! Zrozumiano Młoda Damo?

      Usuń
    39. Czy wszyscy mnie opuścili? ;(

      Usuń
    40. No właśnie! Nie odgapiaj od L-chana (kurde, dzisiaj mam zbyt wielką fazę na niego)!! Nie wieszaj.... a w sumie to dlaczego chcesz się powiesić?

      Usuń
    41. A co tu za pogaduchy???? I jeszcze mnie obgadywać, no wiecie co...? :/

      Usuń
    42. Ehhehe...hehe...he *rozgląda się dookoła* kto? Ja?

      Usuń
    43. My bardziej o mężu.... Bo my nie możemy patrzeć jak on cię rani!

      Usuń
    44. :C bo... bo mnie nikt nie kocha... Nawet Wikuś moja przestala się do mnie odzywać....

      Usuń
    45. Przestałam się odzywać, bo mi było przykro, że Sebek tak ma mnie gdzieś.. eh...

      Usuń
    46. I w ogóle fajnie że ktoś tu jest :3

      Usuń
    47. Dokładnie! Pojawia się raz na ruski rok i jeszcze cię za to obwinia! To jest nie fair! Co on, muzułmanem jest, żeby rządzić jak mu się podoba?! A może jeszcze kilka innych żon ma gdzieś tam? Ja mówię stanowcze nie temu wszystkiemu! On musi coś ze sobą zrobić!

      Usuń
    48. Sebek? Czekaj, uruchomię mózg... aaa on tak ma na imię.

      Usuń
    49. Otworzymy gabinet psychologii dla kłócących się małżeństw...

      Usuń
    50. Lexy! Ja cię kocham! Szczerą siostrzaną miłością!

      Usuń
    51. :C
      .............
      .........
      ....
      ..
      .
      ..
      ....
      .......
      .............

      Usuń
    52. Weźcie... wystarczy mi już jedna fucha psychologa. i nie chodzi mi już tu o żarty, naprawdę mi było przykro...

      Usuń
    53. Anuś, żeby oni się kłócili, to połowa problemu... no, jak się małżeństwo nie kłóci to znaczy, że nie zależy im już. A on w ogóle się do niej nie odzywa... No czasem, jak mu się nudzi.

      Usuń
    54. Nie. Kocha mnie tylko mój miś. Który swoją drogą jest teraz zajęty :C

      Usuń
    55. Lovciam was wszystkie siostry! Całym serduchem :* <3

      Usuń
    56. Nie wierzysz mi? Nie wierzy mi... :(

      Usuń
    57. Dobra rozluźnić atmosferę chciałam....
      W ogóle to on na serio się strasznie zachowuje... Mi też by mi było przykro.... Ja miałam takiego przyjaciela i rok się do mnie nie odzywal i teraz jak nigdy nic zaczyna gadać... Jakby cały rok nic się nie działo...

      Usuń
    58. Dzięki, Wika, bardzo mnie pocieszyłaś....
      I też was wszystkie kocham, co z tego, że niektóre z was pewnie mnie nie lubią xd

      Usuń
    59. Dobra, ja idę teraz do wanny, wracam za pół godziny, jeśli ktoś tu jeszcze oczywiście będzie.

      Usuń
    60. Tak Wika ja cię nie lubię.... JA CIĘ KOCHAM :*

      Usuń
    61. Ja was kocham
      Zresztą kocham wszystkich moich czytelników...
      Ale wy jesteście moimi siostrami...

      Usuń
    62. Nie...n-nie... no teraz to się potnę. Ja was wszystkie uwielbiam, a ty mi tu mówisz, że cię nie lubimy. Wszystkie cię kochamy! A Kirę olej - masz nas!

      Usuń
    63. hahahahahahahahahhahahahahahahah, nie no przecież jego zdaniem to JA go olewam xd

      Usuń
    64. No ja tu się nawet historiami życiowymi dzielę żeby się uśmiechnęła jak najszerzej potrafisz :D

      Usuń
    65. Kira... juz mowilam ze to debil....








      A mi nadal smutno :C

      Usuń
    66. No i dobrze! Niech tak myśli! Niech cieeeerpi!! Buahahah, jestem taka zUa!

      Usuń
    67. Powiem wam że nie wyobrażam sobie bez was blogosfery...

      Usuń
    68. A tobie Leluś czemu smutno?

      Usuń
    69. ..............................
      .....
      ...




      :C

      Usuń
    70. Dokładnie.... Bo ja się smutam.... Dziewczyny banany na usta :D

      Usuń
    71. Dobra dziewczyny ja się powoli musze zbierać, w końcu wstaję chyba najwcześniej z was ;)

      Usuń
    72. Masz Anuś: http://www.neomedia.info/wp-content/uploads/2014/06/20101220220432-937x485.jpg

      Usuń
    73. A ja 5:30 ♥
      Dobra, dobranoc moje kochane, poprawiłyście mi humor, ty lexy się nie śmutaj, wszystkie cię kochamy i, chociaż nie wiem czym sie martwisz, to pomyśl o czymś miłym, proszę, nie zadręczaj się.
      A WY mnie nie obgadujcie na przyszłość... A tematów kiry sobie oszczędźmy... eh...
      Dobranoc siostrzyczki! :*
      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Usuń
    74. T-to ja juz wam nie przeszkadzam....



      :C

      Usuń
    75. Jutro po szkole urządzimy sobie wielkie pogaduchy! O której kończycie?

      Usuń
    76. kochanie, wracam autobusem o 17, mam w środę sprawdzian z polaka i pracę klasową z fizyki, będę kuć, nie będę miała czasu nawet zajrzeć. ale jak się kira pojawi to spierzcie mu dupe, bo przez niego źle się czułam.
      Dobranoc! :*

      Usuń
    77. 15:30.
      Ale w domu będę o 17, bo ja tak okolo dwie godziny jade do domu... pogadajcie sobie bezemnie...


      :C

      Usuń
    78. Masz to u mnie załatwione! :* I więcej się nie smutamy! Żadna!

      Usuń
    79. Ej, ej, albo wszystkie, albo żadna... ok, jutro wejdę tylko po to by opieprzyć Kirę jak tylko się gdziekolwiek pojawi i zapyta o ciebie, Wikuś, i ciebie, Leluś. No to paaa!

      Usuń
    80. Pa.... Aj też muszę kończyć..... :'(
      Kocham was...<3

      Usuń
    81. PS. Śliczny banan Haruś :D

      Usuń
    82. tooo... cooo.....?????

      Usuń
    83. ooooooooooo.... ja mam akurat czas, bo, uwaga, uwaga, jutro jedziemy przedstawiać sztukę do sąsiedniej szkoły i nie ma sprawdzianu z polaka i pracy klasowej z fizy!!! bedę z wami mogła pisać cały czas!!!! ♥♥♥

      Usuń
    84. <3 YYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

      Usuń
    85. cieszmy się i radujmy!!!!!

      Usuń
  8. ANA I HARU!!!!!!!!!! MACIE NATYCHMIAST WEJŚĆ NA SWOJE KONTO W GOOGLE+ I POGADAC Z NAMI NA HANGOUST!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, bo (oczywiście wszechwiedząca wika ma kilka argumentów :3)
      1. Żeby zobaczyć czy ktokolwiek dodał koma trzeba odświeżać stronę. A więc trzeba to robić prawie że ciągle, bez przerwy, żeby zobaczyć, czy w końcu ktoś napisał.
      2. Jest to trochę niespójne i np. trzy komy są dodawane w tym samym czasie xd No więc ktoś coś napisze a pięć komów później, (które mówią o czymś całkowicie innym) jest odpowiedź na tego koma.
      3. Jest dużo wygodniej, bynajmniej nam. Pozatym hang to też emotki, emotki zawsze spoko.
      4. Będziemy mogły pisać o nieco poważniejszych rzeczach, bo tu to sobie może przeczytać kto chce i wykorzystać jak chce, więc to trochę niebezpieczne.
      5. Kira nie będzie nas wnerwiał i jak nie będziemy chciały z nim pisać to nie będzie nam się wwalał w dyskusję.
      No, to tyle, proszę dziewczyny, to będzie mi i Adze 100 razy wygodniej. Kochamy was, a wy nas (chyba O.o) i nie chcecie, żebyśmy tu wam umarły na zawał co nie...?

      Usuń
    2. Właśnie, Wika ma rację. Szału można dostać xd z tym całym odświeżaniem

      Usuń
    3. Właśnie żem ogarla spr z anglika tera jeszcze przyroda..... 😔

      Usuń
    4. Eeeeejjjjjjjjj! A my?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?

      Usuń
    5. Przyroda... I może do was dołączam ale... Ale nic nie obiecuje;(

      Usuń
    6. Psieplasiam.... Ale chyba rozumiesz... Nawal nauki...

      Usuń
    7. Jakby ktoś tu jeszcze był... to nie za bardzo wiem jak to się robi... jakby ktoś chciał pogadać... to mógłby mi napisać co po kolei mam robić...

      Usuń
    8. Jestem... Udało się... YAY! I jej chodzi o konto Google+

      Usuń
    9. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

      Usuń
    10. No więc... hmm... o! jak wejdziesz w normalne google to powinnaś mieć w prawym górnym rogu taki link "Ty", naciskasz na niego, logujesz się... i... no, to chyba wszystko xd

      Usuń
    11. To odświeżanie jest naprawdę męczące...... A i zapomniałabym... W następnym komie napiszę o co cho
      ..

      Usuń
    12. No cóż, ale nikt mi nie odpowiada, nikt mnie nie kocha, więc "Dobranoc" Moje Miłe Panie ♥

      Usuń
    13. Ja cię kocham.... Tylko jutro w środę mnie nie będzie bo wracam do domu o 19:30

      Usuń
    14. Wika! I co z tym hangiem?

      Usuń
    15. no dziewczyny! wejdźcie na hanga!

      Usuń
    16. ...
      no tak się upierałyście, a żadna nie pisze

      Usuń
    17. Dalej nie wiem jak to się robi. Nie widzę u siebie żadnego "Ty"

      Usuń
    18. To była najgorsza dyskoteka w historii dyskotek... A zarazem najlepsza ^.^ Normalnie ze wzruszenia dzisiaj 3 razy ryczałam ale... No ale ten dzień był zarąbisty... W sumie na dysce była tylko jedna piosenka ale kit z tymXD
      PS. Tak w naszej szkole organizują dyskoteki... Które zazwyczaj są do bani + może uda mu się dzisiaj z tym kontem ale nie obiecuję...

      Usuń
    19. No błagam! Jak jesteście zalogowane to włazić mi tu- https://hangouts.google.com i macie jak w banku! Jest?! Jest! A jak nie tam to se kurde wejdzcie na gmail i znajdzcie!

      Usuń
    20. Wiecie chyba jak to jest jak człowiek w ostatnim możliwym momencie przypomina sobie o sprawdzianie? Tia u mnie ten przypadek wydarzył się przed sekundą...
      PS. Zna któraś z was Malinę... Rapuje człowiek

      Usuń
    21. Anuś, ostatni moment to jak sobie o nim przypomnisz, gdy pani/pan rozdaje kartki XD Ja tak mam czasami

      Usuń
    22. No Leluś ma rację nawę nie potrzeba konta +... Ale i tak dzisiaj już pisać nie mogę.... ;(

      Usuń
    23. nie trzeba instalować... Błagam was dziewczyny ;-;
      no wiecie ja miałam tak ze się dowierzałam o kartkówce na przerwie przed tą lekcją na której mieliśmy tę kartkówkę pisać... bo tydzień temu nie było mnie na tej lekcji i nic o kartkówce nie wiedziałam

      Usuń
    24. Dajta mi tak z pól godziny i powinnam być.... Chyba że znów coś mi wypadnie bo jutro jadę na wycieczkę ;)

      Usuń
    25. Jestem! Iiii.... mam konto Google + ;)

      Usuń
    26. Napisz mi swoją nazwe na Skype (bo tu to se każdy zobaczy XD) i napisze do ciebie ^^

      Usuń
  9. Nieźle, aczkolwiek spora uwaga: zdania nie tylko możesz oddzielać przecinkami, ale też kropkami. Wybacz, ale zwłaszcza we wstępie mogłaś skrócić te zdania, bo to jest trochę hmm... denerwujące. Jakbyś miała to powiedzieć wszystko to byś straciła chyba dech w piersiach.
    I ja jeszcze w jednej sprawie: byłaś zainteresowana moim blogiem, prawda? tak więc blog powstał i jest pierwszy rozdział. Serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://memories-of-a-broken-hearts.blogspot.com/
      z rozkojarzenia aż zapomniałam dodać adres. Czekam i pozdrawiam1

      Usuń
  10. Hej ^^ chciałam zaprosić Cię na nowy rozdział
    shadow-hunterss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoim blogiem zainteresowałam się już dawno, ale dopiero teraz zebrałam się, by przeczytać zaległe rozdziały. Ogólnie są fajne i nic do nich nie mam. Jednak są dwie rzeczy, które jako niespełniona recenzentka muszę ci wytknąć XD

    Opisy. Przestań wklejać linki do obrazków tylko opisz to, co się tam znajduje. Będzie to lepiej wyglądało, a czytanie będzie o wiele przyjemniejsze.
    Nie daj się ponieść wenie. Wena ma to do siebie, że trzeba się jej poddać. I znam to uczucie, kiedy przepełniona natchnieniem piszę cokolwiek. A wychodzą z tego same dialogi. Trzeba z tym walczyć, bo rozdziały pisane całkowicie na wenie zazwyczaj wychodzą gorzej (wiem z doświadczenia) :P Chyba lepiej trochę się pomęczyć nad opisami, dialogami aby brzmiały naturalnie i całokształtem a za to być później w pełni zadowolonym z rozdziału, prawda? :D

    Nie miał to być hejt. I nie jestem hejterem, po prostu lubię twoje opowiadanie ale chciałabym, aby było jeszcze lepsze ^^ Przecież każdy się musi rozwijać, prawda? ;)

    http://rewolucja-internetu.blogspot.com - a to są moje wypociny. Jak znasz się na rzeczy, to zauważysz, że są okropne. Jak się nie znasz - też to zauważysz (niektórzy, tacy jak ja, nie mają szczęścia w życiu) xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki ;) I twoje opowiadanie wcale nie jest okropne, zaczęłam je czytać, ale zabrakło mi czasu... Dziękuję za szczerą opinię, bo człowiek całe życie się uczy :D

      Usuń
  12. Moge ci wybaczyć , że krotki rozdział ,a rozdział mega czekam na następnego !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie
      Pozdrawiam zimno (wpasujmy się w klimat bloga XD

      Usuń

Bo każdy jeden komentarz motywuje :)