piątek, 14 sierpnia 2015

Prolog

Nazywam się Elsa White...
Nie, stop, czekaj to już przeszłość... Jestem Elsa, troszkę ponad dwa miesiące temu mój świat legł w gruzach... Moi rodzice okazali się nie być moimi rodzicami... Może zacznijmy od początku, choć to i tak jest tak pomotane, że sama tego nie rozumiem... Nazywam się Elsa, swojego prawdziwego nazwiska nie znam. Moją matką jest Chione, kto jest moim ojcem to wie chyba tylko Zeus... No i Chione. Po matce odziedziczyłam moc władania śniegiem. Jutro mijają dwa miesiące od kiedy jestem w Obozie. Ale o obozie to opowiem wam już jutro, bo teraz się spieszę na ognisko... ta istna ironia dziecko nimfy śniegu i ognisko...


***
Hejka i jest prolog może do ideałów nie należy, ale cóż piszę z telefonu. Sorry za wszystkie orty. Nie wiem co się działo, ale telefon mi się zawieszał autokorekta łączyła słowa, a ja nie mogłam nic z tym zrobić. No, więc sprawy techniczne
1) Nie wiem kiedy pojawi się rozdział. No, bo cóż miałam cały napisany, ale wtedy przyszedł mi do głowy ten cudny pomysł zrobienia z Elsy córki Chione.
2) Może narazie zostać takie tło?
3) Bardzo, bardzo proszę o komentarze
4)Chcę zrobić z Elsy taką osóbkę z ostrym gadaniem. Co wy na to?
5)Zakładka spis treści jest narazie pusta.
6)Bardzo przepraszam za długość prologu, postaram się, żeby rozdziały były dosyć długie
Dobra to chyba wszystko, bo muszę wyciągnąć ciasto z piekarnika


Ana2003




PS. Sorry, że ten prolog jest taki paskudny, ale nie za bardzo wiedziałam jak napisać to co chciałam napisać XD.

[EDIT 17.08] - Poprawiłam błędy ;)


16 komentarzy:

  1. Jeeeej!!! Gdybym wiedziała, że też piszesz opowiadania, to dawjo namówiłabym cię na załoźenie bloga!! :D
    Zapowiada się ciekawie, lubię osoby z ostrym gadaniem ;)
    Jeśli chodzi o design bloga, to mam takiego fajnego bloga z poradami jak zrobić fajny tytuł na bloga (tam obczaiłam jak wykonać ten napis z z motylkami :D) dale tutaj linka: http://atramkablog.blogspot.com/p/design-diy.html?m=1
    Jestem ciekawa jaki będzie pierwszy rozdział :D
    Powodzonka!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czwarty raz!!!
    Dziękuje. Mam nadzieję, że dalszy rozwój też będzie ci się podobał. Twój blog bardzo przydatny. Jak będę miała czas to może coś pokombinuję, albo wykorzystam kuzyna... Kończę bo szczerze mówiąc jak człowiek piszę czwarty raz komentarz i to jeszcze taki człowiek jak ja bez grama cierpliwości to go coś bierze:)

    Pozdro. Weny, bo niedługo widzę rozdzialik u ciebie
    Ana2003

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jednak co do mojego opowiadania, to rozdział pojawi się raczej po powrocie z Chorwacji :/
      Ale będzie LBA od mojej przyjaciółki ;)

      Usuń
    2. Będę pilnować, w końcu i tak codziennie siedzę na blogach, albo skrobię coś na mojego
      Ana2003

      Usuń
  3. WOW!!! Trzymajcie mnie bo wypadnę za burtę!!Rozdział nieziemski!!! Dawaj szybko Nesta bo rozsadze łódkę od środka!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow!!! Po pierwsze dziękuje.
      Po drugie rozdział być może w niedziele, ale nic pewnego.
      Po trzecie. Jaka łódka?! Ale mniejsza o to.
      Dzięki. Pozdro. I weny.
      Ana2003

      Usuń
  4. No hej.
    Zapraszałaś to i jestem.
    Prolog bardzo fajny.
    Widać że historia ma duży potencjał.
    Mam nadzieję że go nie zmarnujesz.
    Czekam na następny :D
    Asia Ari <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko! Dziękuje! Też mam taką nadzieję. Bardzo lubię twoją historię tylko jakoś tak wychodzi, że zapominam pisać komy :)

      Usuń
  5. Ciekawi mnie historia Elsy. Kocham Percy'ego Jacksona i Bajki Disney'a! Na pewno będą stałą czytelniczką <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam za bardzo na razie czego skomentować, bo prolog króciutki.
    Zapowiada się ciekawie, czekam na dalsze rozdziały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że króciutki (niestety, ale nie za bardzo wiedziałam jak to napisać )
      Dziękuje.
      Ana2003

      Usuń
  7. Rozdział jutro. Przepraszam za opóźnienie
    Buziaki. Miłych wakacji
    Ana2003

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na opowiadanie ;)
    Lecę dalej :)))

    OdpowiedzUsuń

Bo każdy jeden komentarz motywuje :)